Interflora Eesti. Üldtingimused

Üldtingimused

Kohaletoimetamine

Tänu meie unikaalsele ülemaailmsele võrgule võime me lilled kõikjal maailmas kohale viia mõne tunniga! Tulenevalt erinevatest ajavöönditest ja tavapärastest tööaegadest eri riikides, saab samal päeval kohaletoimetamise tagada vaid järgmistel tingimustel:

  • Teie tellimuse täitmine sõltub tellimust täitva riigi pühadest ja lahtioleku aegadest.
  • Me ei garanteeri kohaletoimetamist laupäeva pealelõunal, pühapäeviti ja riigipühadel.
  • Tellimuse kohaletoimetamine on võimalik ainult Fleurop-Interflora liikmespoe tavapärasel tööajal.
  • Me anname kohaletoimetamise kellaaja garantii vaid matuste ja pulmade puhul.
  • Tellimuste puhul haiglasse, palun märkige võimalusel osakonna ja palati number. Tellimuse kohaletoimetamine garanteeritakse ainult haigla vastuvõtulauani.
  • Tellimuste puhul hotellidesse, palun märkige toa number ja külalis(t)e nimi (grupp, paar jne). Tellimuse kohaletoimetamine garanteeritakse ainult hotelli vastuvõtulauani.
  • Tellimuste kohaletoimetamist telklaagritesse, sõjaväeosadesse, laevadele, sadamatesse ja lennujaamadesse ei saa garanteerida.

Palun kontrollige hoolikalt, et kohaletoimetamise aadress ja telefoninumber oleksid täielikud ja õiged. Me ei vastuta hilinenud kohaletoimetamise või kohale mitte toimetamise eest, kui selle põhjuseks on vale või ebatäpne aadress

Eritellimuste või soovide puhul võtke palun meiega ühendust. Lillede kohaletoimetamine konkreetsel kellaajal on võimalik eelneval kokkuleppel meie klienditeenindusega.

Kui lillede saajat ei ole kohal, siis jätab lillepood teate ja püüab lillede saajat telefoni teel kätte saada. Kui lillepoel ei õnnestu lilli kohale toimetada ega 24 tunni jooksul lillede saajat leida, siis teavitab lillepood meid kättetoimetamise ebaõnnestumisest ja teid informeeritakse kas telefoni või e-posti teel, et tellimust ei olnud võimalik kohale toimetada. Kui saaja ei ole kohal, siis võib tellimust kohaletoimetav lillepood jätta lilled usaldusväärse kolmanda isiku (näit naabri, administraatori, uksehoidja, matusebüroo vms) kätte. Sama kehtib ka muude asjade kohta, mille saatmine on eraldi kokku lepitud (kaardid, kingitused jmt).

Kui lillede saaja keeldub põhjuseta lilli vastu võtmast, siis tuleb arve täielikult tasuda.

Lilled

Lilled on hooajaline toode ja kõiki lilli ei pruugi alati saadaval olla, ka mitte Fleurop-Interflora e-poes.

Me ei saa garanteerida, et kõigis lillepoodides üle maailma on e-poes esitletud lillevalik olemas, eriti kui tellimuse tähtaeg on lühike. Seega võib Fleurop-Interflora lillekimp näha välja veidi teistsugune kui e-poe pildil. Iga Fleurop-Interflora kimp on siiski meistriteos, mis on Fleurop-Interflora kvaliteedile vastavas lillepoes värsketest lilledest valmistatud spetsiaalselt Teie jaoks ning Te võite kindel olla, et florist teeb kõik endast oleneva, et valmistada lillekimp, mis on värvi ja kuju poolest sarnane e-poe pildile.

Lilled ei ole kahjuks saadaval koos vaasiga. Vaasiga viiakse kohale siiski kõik need lilled, mis on Fleurop-Interflora e-lillepoes selgelt kirjeldatud koos vaasiga

Garantii

Kliendi rahulolu on meie floristide jaoks väga oluline. Me garanteerime, et kõikide tellimustega tegelevad eksperdid ja et tellimused on esmaklassilise kvaliteediga. Kõik lilleseaded on värsked ja viiakse isiklikult kohale.

Me garanteerime iga Fleurop-Interflora tellimuse kohusetundliku täitmise. Meie garantii hõlmab:

  • tellitud toote koheletoimetamise floristi poolt
  • värske ja täiuslikuna
  • soovitud kuupäeval
  • kodulehel Fleurop-Interflora floristi poolt pakutud hinnaga

Kui siiski peaks esinema kaebusi, siis võib lillede saaja loomulikult võtta ühendust tellimuse täitnud floristiga. Florist garanteerib vähemalt kolme päeva jooksul - 72 tundi peale kohaletoimetamist - toote kvaliteedi ja asendab toote, kui selle aja jooksul lilled kaebusega poodi tagasi tuuakse.

See garantii on meie tagatis, et teie tellimus täidetakse armastuse ja hoolega ja kasutatakse ainult kõrgekvaliteedilisi tooteid. Kui te siiski ei ole kohaletoimetamise või kvaliteediga rahul, siis palun andke meile teada hiljemalt 3 päeva jooksul peale kohaletoimetamise kuupäeva.

Kõik tellimused täidetakse eranditult Fleurop-Interflora organisatsiooni liikmete poolt. Kogu informatsioon, mis on vajalik teie tellimuse täitmiseks on kahtlemata konfidentsiaalne ja seda ei edastata kolmandatele isikutele.

Küsimuste ja ettepanekute korral võtke ühendust meie klienditeenindusega.

Täname Teid, et usaldanud kasutada meie teenust!

 

Klienditeenindus +372 6003900
Interflora garanteerib rahulolu